Projectmanager

Een projectmanager is van het begin tot eind betrokken bij een project. Er zijn een aantal fases die altijd worden doorlopen:
  1. Doelstelling en randvoorwaarden vaststellen
  2. Maken van een ontwerp en planning en zorgen dat de juiste mensen aan boord zijn voor de uitvoering
  3. De projectmanager is de eindverantwoordelijke voor het project en is pas klaar als alles af is
De belangrijkste taak van de projectmanager is om alle onderdelen goed op elkaar af te stemmen zodat het project volgens planning blijft lopen. Het is de verantwoordelijkheid van de projectmanager om het overzicht te bewaren met de eindbestemming als doel.
Reactie plaatsen
Roset Twente Zorg ICT DigiGrip

Gratis e-book
Grip op regionale ICT-huisartsenzorg

Dit complete e-book biedt vele praktische handvaten en inzichten, gebaseerd op  jarenlange ervaring uit onze adviespraktijk en onze kennis van de gangbare standaarden en methodieken.


Over Roset

Roset is een strategisch adviesbureau voor de eerstelijnszorg, de VVT en hun ketenpartners. Dat doen we als consultant, procesregisseur, facilitator, of als projectadviseur met verstand van de zorgsector. Wij hebben een drive om gelijkgestemde en ondernemende zorginnovators, die werken voor - of samenwerken met - de georganiseerde eerstelijn en VVT - te verbinden binnen onze eigen Roset academie