Bij klantparticipatie en -interactie is de betrokkenheid van klanten het grootst, dit wordt ook wel de platformoriëntatie genoemd. Interactie en communicatie zijn de belangrijkste drivers en de focus komt te liggen op de 4C’s: customers, connection, communication en commitment. Dit kan nog worden aangevuld met een laatste ‘C’, dit van de collaboratie, ofwel samenwerking. De enige strategische mogelijkheid waarbij interactie als basis kan worden gezien voor het aanbod, de services en de gehele klantrelatie is het gebruik van een platform.
Reactie plaatsen
Gratis e-book Grip op regionale ICT-huisartsenzorg
Dit
complete e-book biedt vele praktische handvaten en inzichten, gebaseerd
op jarenlange ervaring uit onze adviespraktijk en onze kennis van de
gangbare standaarden en methodieken.
Roset is een strategisch adviesbureau voor de eerstelijnszorg, de VVT en hun ketenpartners. Dat doen we als consultant, procesregisseur, facilitator, of als projectadviseur met verstand van de zorgsector. Wij hebben een drive om gelijkgestemde en ondernemende zorginnovators, die werken voor - of samenwerken met - de georganiseerde eerstelijn en VVT - te verbinden binnen onze eigen Roset academie