Bij klantoriëntatie wordt er geprobeerd om klantenkennis te integreren binnen het businessmodel, zodat er niet langer wordt geleverd aan onbekende klanten. Er wordt gesproken over klantgericht, waarbij er sprake is van een toenemende betrokkenheid van klanten. De klant wordt steeds belangrijker, er is interactie met de klant en een directe communicatie.
Reactie plaatsen
Gratis e-book Grip op regionale ICT-huisartsenzorg
Dit
complete e-book biedt vele praktische handvaten en inzichten, gebaseerd
op jarenlange ervaring uit onze adviespraktijk en onze kennis van de
gangbare standaarden en methodieken.
Roset is een strategisch adviesbureau voor de eerstelijnszorg, de VVT en hun ketenpartners. Dat doen we als consultant, procesregisseur, facilitator, of als projectadviseur met verstand van de zorgsector. Wij hebben een drive om gelijkgestemde en ondernemende zorginnovators, die werken voor - of samenwerken met - de georganiseerde eerstelijn en VVT - te verbinden binnen onze eigen Roset academie